صفحه اصلی > مسابقات 


  چاپ        ارسال به دوست

مسابقه بزرگ تفسیر قرآن برگزار می گردد
مدیریت قرآن و حدیث

مسابقه بزرگ تفسیر قرآن برگزار می گردد

مسابقات تفسیر نمونه یا نور طلاب و خانواده های آنها ۳۱ شهریورماه به صورت مجازی برگزار می شود.برای حضور در این مسابقه ۷ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام سید حسن حسینی، مدیر اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه با اشاره به برگزاری مسابقه تفسیر قرآن از دو کتاب نور یا نمونه گفت: از سال گذشته مسابقات زیادی ازسوی این اداره و با پشتیبانی و حمایت بسیار جدی بخش فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه و با هدف ترغیب و تشویق طلاب و خانواده های با مباحث معرفتی و آشنایی بهتر با دعا و ادعیه و... برگزار شد که از جمله آن برگزاری مسابقه خطبه فدکیه با حضور ۴ هزار طلبه و خانواده های آنان بود.

وی بیان داشت: در ادامه همان برنامه ها، امسال هم تصمیم گرفته شد مسابقه دیگری با عنوان تفسیر جزء ۲۹ و ۳۰ برای طلاب برادر، سوره نور برای همسران طلاب و سوره لقمان برای فرزندان  البته با طرح و مشارکت ستاد تفسیر و خود استاد قرائتی برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که طلاب و خانواده آنها برای شرکت در مسابقه در انتخاب تفسیر از کتاب تفسیر نمونه یا نور مخیر می باشند، گفت: این آزمون در روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه از ساعت 9 صبح الی 15 و با مشارکت حداکثری طلاب و خانواده آنها به صورت مجازی برگزار می شود. همچنین جهت آشنایی طلاب با شیوه و روش مسابقه آزمونی به صورت آزمایشی در روز یک شنبه 30 شهریورماه از ساعت 9 صبح الی 15 نیز برگزار خواهد که نتیجه این آزمون آزمایشی هیچ تأثیری در آزمون اصلی نخواهد داشت و طلاب مختار به شرکت در این آزمون آزمایشی می باشند .

مدیر اداره قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه های علمیه با بیان این که برای برگزاری این مسابقه از مردادماه به حوزه های علمیه فراخوان داده شده و همه در جریان این مسابقه هستند، عنوان کرد: طلاب و خانواده آنها می توانند از طریق سایت معاونت تهذیب به نشانی www.tahzib-howzeh.com در زمان اعلام شده وارد مسابقه شوند.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که از هر گروه به ۱۱۴ نفر از نفرات برتر جوایزی اهداء خواهد شد، افزود: مهمترین هدف برگزاری مسابقه تفسیر، آشنایی بهتر با قرآن و تفسیر، مطالعه وفهم درست و صحیح آن، انس با قرآن و حدیث و استفاده بهینه از فضای مجازی است.

وی بیان داشت: این اداره در برنامه جدید با برگزاری مسابقاتی مانند تفسیر و .... در تلاش است تا انگیزه فرزندان را به مباحث تفسیری و مطالعه آن بیشتر کند.

متسابقین محترم در صورت بروز مشکل و یا سوال درباره مسابقه با شماره تلفن های 02532135585 و 02532135575 تماس حاصل فرمائید .

آیین نامه مسابقه تفسیر قرآن

 

ورود به آزمون اصلی



١١:٣٩ - 1399/06/27    /    شماره : ٤١٤٧٦٦    /    تعداد نمایش : ٥٨١١


نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1399/06/31 23:45
0
1
با سلام خدمت شما حیف شد تو مسابقه نتوانستم شرکت کنم،نه من نه همسرم،هیچ کدام سر اون ساعت به اینترنت وصل نبودیم،ای کاش میشد که بازده زمانی مسابقه بیشتر می بود.
کاربر مهمان
1399/06/31 18:7
0
1
سلام من نتونستم شرکت کنم و خیلی ناراحتم😭
کاربر مهمان
1399/06/31 16:15
0
0
سلام و عرض ادب ممنونم بابت مسابقه خوبتون اما ای کاش هردفعه تفسیر یک جز رو امتحان بگیرید حجمش خیلی زیاد بود و نکاتش فراوان تو ذهن نمیموند متشکرم
کاربر مهمان
1399/06/31 16:11
0
1
سلام خیلی ممنون واقعا خیلی مفید بود تنها مشکلی که بود بالا صفحه آزمون نوشته بود بعداز پاسخ به هرسوال کلید ذخیره موقت روکیلیک کنید که بازمان کمی که داده شده بود نشد همه سوالات وجواب بدم کلا به35سوال جواب دادم لطفا زمان مسابقه های بعدی بیشتر بشه واگرمیشه به مشکل الان هم حل کنید تابتونم به همه سوالات جواب بدم باتشکر
کاربر مهمان
1399/06/31 16:6
0
0
سلام من یادم نیست کدوم مسابقه را شرکت کرده بودم تفسیر نور یا نمونه؟ از کجا بفهمم؟
کاربر مهمان
1399/06/31 12:23
0
5
باسلام هرچه تلاش کردم موفق به شرکت درمسابقه نشدم چون سایت بازنشد به هرحال متشکرم موفق باشید

سلام لطفا با شماره تلفن 02532135585 تماس بگیرید


کاربر مهمان
1399/06/31 12:4
2
1
باعرض سلام و خدا قوت، خیلی ممنون بابت زحماتتون،جواب مسابقه تفسیر قرآن رو کی اعلام میفرمایید؟؟

سلام از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد انشاءالله


کاربر مهمان
1399/06/31 10:30
1
2
از دیروز منتظر بودم پیام پوزشی دریافت کنم که بجای تفسیر، سوالای خطبه فدکیه دادیم بهتون. نیومد ولی!!!!
کاربر مهمان
1399/06/31 10:10
1
1
با سلام استفاده از کتاب در آزمون مجاز است؟

باسلام خیر


کاربر مهمان
1399/06/31 9:55
0
1
سلام هرسه ماه یک مسابقه ازهرجز باشدخیلی خوب تشکراززحمات شما
کاربر مهمان
1399/06/31 9:50
0
2
باسلام و خداقوت ؛ بنده گلایه دارم از شما که چرا به. درخواستم که دو بار هم مطرح کردم هییچ توجهی نکردید؟؟؟؟؟ من الان مجبور شدم کلاس آنلاینم رو کنار بگذارم تا مسابقه بدم!!!............. مگه نمی تونستید پنجشنبه. آزمون بگیرید؟ باتشکر.
کاربر مهمان
1399/06/30 17:6
2
1
سلام علیکم عرض ادب اولین باره توی این مسابقات شرکت میکنم ،نمیدونم سابق بر این هم آیا مسابقه تفسیر بقیه ۲۸ جز قرآن برگزار شده یا نه .ولی به نظرم اگه هر بار،فقط یک جز مد نظر واقع بشه بهتره،ماندگاری در ذهن بالاتری داره
کاربر مهمان
1399/06/30 16:14
0
2
مسابقات تفسیربه رشداعتقادی مسلمانان بویژه شیعیان بسیارموثر
کاربر مهمان
1399/06/30 14:30
0
1
با عرض سلام و خداقوت لطفا سوالات را ساده تر مطرح نمایید.
کاربر مهمان
1399/06/30 14:4
0
1
سوالات آزمون ازمایشی از خطبه فدکیه بودند و تماما از متن عربی ایا سوالات ازمون اصلی هم همین تعداد و تنها از متن عربی هست؟؟

سلام سوالات آزمون آزمایشی بصورت آزمایشی و جهت آشنایی با مسابقه بود


کاربر مهمان
1399/06/30 13:1
0
1
خیلی مچکر از مسابقات خوبتون
کاربر مهمان
1399/06/30 10:56
0
1
سلام لطفا پاسخ دهید من ازمون ازمایشی را ثبت کردم چند روز دیگر معلوم میشود که نمره ام چند شده؟ ممنون میشم پاسخ بدید باتشکر

سلام آزمون آزمایشی نمره ای ندارد فقط جهت آشنایی شما با شیوه مسابقه و ورود به سامانه بود


کاربر مهمان
1399/06/30 9:29
0
3
تشکرازبرنامه های شماخیلی خوب است وان شاالله که همیشه به همین منوال ادامه داشته باشد اگر امکان دارد آخر هفته آزمون برگزار شود خیلی بهتره تشکر ازتوجه شماموفق باشید
کاربر مهمان
1399/06/30 9:16
0
1
متشکراز اطلاع رسانی
کاربر مهمان
1399/06/27 20:1
3
3
باعرض سلام خدمت حضار محترم ازبرنامه های شما متشکریم
کاربر مهمان
1399/06/27 19:51
0
7
با عرض سلام خدمت حضار محترم. به نظرمن همچین برنامه هایی برای ما وبچه هایمان خوب است وهمچنین درکنار درس هایمان ازاین برنامه ها برگزار می شود خوشحال میشم چون هم به معلوماتمان افزوده می شود وهم خارج ازدرسهایمان است یک مطالعه ای برامون میشه بسیارسپاسگذارم.
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج