• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
حجت الاسلام والمسلمین رهنما مطرح کرد؛

جزئیات برگزاری دومین دوره پودمانی تعالی استانی در شیراز

  • کد خبر : 4074
  • 11 اردیبهشت 1403 - 9:13
جزئیات برگزاری دومین دوره پودمانی تعالی استانی در شیراز
مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از برگزاری دومین دوره پودمانی تعالی استانی ویژه مدیران مدارس و معاونان تهذیب حوزه علمیه استان فارس در مدرسه علمیه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید رهنما، مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در گفت‌‎وگویی از برگزاری دومین دوره پودمانی تعالی استانی ویژه مدیران مدارس و معاونان تهذیب حوزه علمیه استان فارس در مدرسه علمیه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد.

وی از شرکت ۶۰ نفر از مدیران و معاونان مدارس علمیه استان فارس در این دوره خبر داد و اظهار داشت: این دوره از صبح روز چهارشنبه با حضور معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه و قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها افتتاح خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رهنما خاطرنشان کرد: کلیات تربیت، ساحات تربیت، نظریه فراساحتی، الگوی الزام و اختیار در تربیت و نقشه کلان هویت صنفی در این دوره توسط اساتید محترم ارائه خواهد شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در بخشی از این دوره با آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس دیدار می کنند و ایشان نیز ارائه بحث خواهند داشت.

مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه بیان کرد: در بخشی از دوره نیز اساتید به صورت مباحثه و هم اندیشی با یکدیگر مباحث را دنبال خواهند کرد.

وی مطرح کرد: طبق توافقی که با مدیریت های استانی صورت گرفت بنا داریم تا یک یا دو دوره را به صورت استانی برگزار کرده و فارغ التحصیلان در مراحل دوم و سوم به دوره های ملی ما ملحق شوند.

گفتنی است، این دوره ظهر روز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رهنما، مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به کار خود پایان می دهد.

لازم به ذکر است که اولین دوره پودمانی تعالی استانی ویژه اساتید استان هرمزگان در مشهد مقدس برگزار شد.

مشاهده محتوای اخلاقی در ندای تهذیب

لینک کوتاه : https://tahzib.ismc.ir/?p=4074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.