• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
11

فصل پنجم از دوره پودمانی تعالی با موفقیت به پایان رسید(گروه امام خمینی)

  • کد خبر : 2850
  • 01 شهریور 1402 - 10:58
فصل پنجم از دوره پودمانی تعالی با موفقیت به پایان رسید(گروه امام خمینی)
فصل پنجم از دوره پودمانی تعالی(گروه امام خمینی (ره)) با شرکت 100نفر از اساتید منتخب تربیت محور و موثر حوزه علمیه از سراسر کشور با موفقیت به پایان رسید.

فصل پنجم از دوره پودمانی تعالی(گروه امام خمینی (ره)) با شرکت ۱۰۰نفر از اساتید منتخب تربیت محور و موثر حوزه علمیه از سراسر کشور با موفقیت به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، در این ۵ فصل، ۱۳۷ نفر شرکت کردند و ۵۶ استاد برای ۸۳ درس در ۲۳۲ ساعت ، جلسه حضوری و ۲۸ ساعت، مجازی به ارائه مطالب خود پرداختند.

در این دوره ها کلیات تربیت، ۱۳ ساحت تربیتی و مباحثی پیرامون قرآن و حدیث به ۱۰ روش متفاوت از جمله کلاس، کارگاه، میزگرد، بیان ایده و تجربه، متن آزمون، هم اندیشی، مباحثه گروهی، تجربه نگاری و کلاس آنلاین و آفلاین، ارائه شد.

گفتنی است، فصل نخست این دوره در دانشگاه علوم کامپیوتر خوانسار و همچنین در مدرسه علمیه مروی تهران، فصل دوم در مدرسه علمیه چهارباغ اصفهان، فصل سوم در مشهد مقدس، فصل چهارم در مدرسه علمیه معصومیه قم و فصل پنجم نیز در مدرسه علمیه مشکات تهران برگزار شد.

همچنین قابل ذکر است که گواهی شرکت در دوره برای همه شرکت کنندگان که با موفقیت دوره را گذرانده اند، صادر می شود، اما برای برخی از شرکت کنندگان طبق نظر کمیته احراز صلاحیت عملکرد شرکت کننده ها، حکم فعالیت راهنمایان تهذیبی – تربیتی مدارس علمیه صادر خواهد شد.

خاطرنشان می شود، فصل اول دوره پودمانی تعالی برای گروه دوم(علامه طباطبایی(ره)) چندی قبل در مدرسه علمیه مشکات تهران آغاز شده و سایر دوره ها نیز در ادامه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://tahzib.ismc.ir/?p=2850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.